مدارک مورد نیاز +زمان ثبت نام دانشجویان جدید الورود 1400
به نام خدا
مدارک مورد نیاز دانشجویان کارشناسی پیوسته جدید الورود 1400
|
ردیف |
مدارک مورد نیاز |
محل تهیه |
|
1 |
فرم شماره یک (مشخصات دانشجو) |
پیوست در سایت دانشگاه |
|
2 |
فرم شماره دو (مشخصات دانشجو جهت استفاده از امکانات سرای دانشجویی) |
پیوست در سایت دانشگاه |
|
3 |
فرم شماره سه (استعدادسنجی و نیاز سنجی دانشجویان جدید الورود) |
پیوست در سایت دانشگاه |
|
4 |
فرم شماره چهار (مشخصات دانشجویان شاهد و ایثارگر) |
پیوست در سایت دانشگاه |
|
5 |
فرم شماره پنج (فرم مخصوص اخذ تعهد از پذیرفته شدگان رشته های مختلف تحصیلی سهمیه های مناطق 2 و 3 در آزمون سراری) |
پیوست در سایت دانشگاه |
|
6 |
عکس 3*4 زمینه سفید و جدید |
(6 قطعه) پشت نویسی نام و نام خانوادگی و شماره دانشجویی |
|
7 |
نتایج نهایی آزمون سراسری 1400 |
سایت سازمان سنجش گرفته شود |
|
8 |
کارنامه اعلام نتایج مرحله اول سال 1400 |
سایت سازمان سنجش گرفته شود |
|
9 |
پرینت ثبت نام غیر حضوری |
از سایت گلستان دانشگاه فرهنگیان |
|
10 |
کپی تمام صفحات شناسنامه ( برابر اصل) |
2 سری کپی برابر اصل گرفته شود+اصل شناسنامه |
|
11 |
کپی پشت و رو کارت ملی ( برابر اصل) |
2 سری کپی برابر اصل گرفته شود+اصل کارت ملی |
|
12 |
کارنامه فارغ التحصیلی دوره متوسطه |
از مدرسه محل فارغ التحصیلی دیپلم اخذ شود |
|
13 |
گواهی نامه پایان تحصیلات دوره متوسطه |
از مدرسه محل فارغ التحصیلی دیپلم اخذ شود |
|
14 |
تاییدیه تحصیلی دوره متوسطه |
مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی یا مراجعه به سایت https://emt.medu.ir/ |
|
15 |
کارنامه فارغ التحصیلی دوره پیش دانشگاهی (نظام قدیم) |
از مدرسه محل فارغ التحصیلی(ویژه دانش آموزان نظام قدیم) |
|
16 |
گواهی نامه پایان تحصیلات دوره پیش دانشگاهی (نظام قدیم) |
از مدرسه محل فارغ التحصیلی(ویژه دانش آموزان نظام قدیم) |
|
17 |
تاییدیه تحصیلی دوره پیش دانشگاهی (نظام قدیم) |
مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی یا مراجعه به سایت https://emt.medu.ir/(ویژه دانش آموزان نظام قدیم) |
|
18 |
گزارش سوابق تحصیلی |
فرم 602(گزارش کلی سوابق تحصیلی پایه های دهم تا دوازدهم)از اداره آموزش پرورش محل تحصیل |
|
19 |
نامه مربوط به معافیت تحصیلی |
پلیس +10 (فرم نمونه پیوست می باشد) |
|
20 |
نامه انتقال ، مهمان ، افزایش سنوات، انصراف ، رای کمیسیون موارد خاص ، رای شورای آموزشی و ...... |
در صورت داشتن |
تذکرات مهم:
الف: همراه داشتن تمام مواردی که در بالا ذکر شده است، در روز ثبت نام حضوری الزامی میباشد. و از پذیرش مدارک ناقص ثبت نام بعمل نخواهد آمد.
ب: ثبت نام از افراد غیرواجد شرایط از جمله شرط معدل (معدل کل دیپلم باید 14 به بالا باشد)، شرط سنی (متولدین 1 مهر 76 به بعد مجاز به تحصیل در دانشگاه هستند)، افراد فاقد مدرک دیپلم و یا پیش دانشگاهی ممنوع میباشد.
ج: دانشجویان دوره روزانه که در آزمون سراسری سال 1400 پذیرفته شده اند، می بایست تا تاریخ 1399/01/25 اقدام به انصراف قطعی از تحصیل می نمودند، بنابراین آن دسته از پذیرفته شدگانی که انصراف نداشته و یا بعد از تاریخ مذکور انصراف داده اند، مجاز به پذیرش و ثبت نام در دانشگاه نیستند.
زمان ثبت نام و پذیرش حضوری: در تاریخ 1400/07/11 و 1400/07/12 و 1400/07/14 و 1400/07/17 (از ساعت 08:00 تا 14:00)
زمان شروع کلاسها:
زمان شروع کلاسهای تمامی پذیرفته شدگان کارشناسی پیوسته آزمون سراسری و تأخیر گزینش از 1400/07/17 میباشد. کلاسها در نیمسال اول به صورت مجازی برگزار خواهد شد که اطلاعات تکمیلی در این خصوص متعاقبا اعلام میگردد.
آدرس دانشگاه فرهنگیان مرکز شهید بهشتی اقلید :
فارس، اقلید، میدان قرآن، بلوار شاهد، مرکزشهید بهشتی اقلید ( شماره تماس: 07144553053 و 07144553185)
مدارک مورد نیاز +زمان ثبت نام دانشجویان جدید الورود 1400 2